«خوش نمک» با مجریان جدید به شبکه نسیم بازگشت حمایت وزیر فرهنگ و ارشاد از ساخت فیلم سینمایی در خصوص امام رضا (ع) + فیلم موزیک ویدئوی جدید «فرزاد فرزین» برای سریال «قطب شمال» + فیلم مردم نامزد‌های نشان فردوسی را انتخاب کنند بهترین سریال ایرانی شبکه نمایش خانگی معرفی شد + آمار آمار فروش نمایش‌های روی صحنه تئاتر مشهد در هفته‌ای که گذشت (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) تقدیر از ژاله علو در «شب کارگردان» فصل دوم سریال لایواکشن «وان پیس» (One piece) در دست ساخت است + جزئیات جدیدترین حواشی فیلم «بی‌بدن» | شکایت به دلیل سکانس‌های ملتهب چشم به راه افعی واقعی | نگاهی به سریال «افعی تهران» ساخته سامان مقدم نسلی آگاه بدون خلاقیت | کارشناسان درباره ویژگی‌های طراحان گرافیک جوان می‌گویند مروری بر پرفروش‌های کتاب در مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) نگاهی اجمالی بر تاریخچه هنر گرافیک در ایران و جهان به‌مناسبت روز جهانی گرافیست دلیل پخش نشدن برنامه «هفت» چه بود؟ اعضای کارگروه «حکیم طوس» معرفی شدند
سرخط خبرها

«طرح تحولی مدرسه تلویزیونی ایران» رونمایی شد

  • کد خبر: ۱۳۱۰۷۱
  • ۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱
«طرح تحولی مدرسه تلویزیونی ایران» رونمایی شد
آیین معرفی طرح تحولی مدرسه تلویزیونی ایران با حضور وزیر آموزش و پرورش و رئیس رسانه ملی و برخی معاونین در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ «آیین معرفی طرح تحولی مدرسه تلویزیونی ایران» با حضور وزیر آموزش و پرورش و رئیس رسانه ملی و معاونین صدا و سیما در مرکز همایش‌ها برگزار شد.

برنامه با استقبال دانش‌آموزان، خانواده‌های معظم شهدا، استعدادهای درخشان و المپیادهای علمی و همچنین برنامه‌سازان تلویزیون همراه شده بود.

آیین رونمایی از طرح تحولی مدرسه تلویزیونی که از شبکه‌های آموزش، دو و چهار سیما همزمان به صورت زنده روی آنتن می‌رفت بعد از اجرای نمایشی و سرود مدرسه تلویزیونی محسن برمهانی معاون سیما پشت تریبون حاضر شد و گفت: شاید دو سه روز از بیست و یکمین سالگرد تاسیس شبکه آموزش می‌گذریم و این برنامه هم به افتتاح شبکه و رونمایی از طرح تحولی مدرسه تلویزیونی می‌پردازد و این طرح از اول مهرماه اجرا شده است. مدرسه تلویزیونی یک مدرسه مجازی شبیه‌سازی شده نیست.


آموزش باید با جذابیت‌ و سرگرمی همراه شود

معاون سیما با اشاره به نیل به عدالت آموزشی، تاکید کرد: در تلویزیون بعد سرگرمی و جذابیت، لاجرم است و برای ما بازی، جذابیت و سرگرمی بیش از هرچیزی اهمیت دارد؛ وقتی یک موضوعی مثل آموزش را می‌آوریم باید با جذابیت و سرگرمی همراه باشد که این اتفاق در طرح تحولی افتاد. ما با عنصر سرگرمی مخاطب را افزایش می‌دهیم و در نهایت به عدالت آموزشی دست پیدا خواهیم کرد.

وی افزود: دو توقع از دست‌اندرکاران و ایجاد کنندکان این طرح دارم که شبکه‌های تلویزیونی یک هم‌افزایی با تلوبیون و فضای مجازی داشته باشند و متوسطه دوم را سریع‌تر اضافه کنند که هر 12 پایه را با هم د مدرسه تلویزیونی ایران داشته باشیم.

علی عبدالعالی مدیر مدرسه تلویزیونی بعد از نمایش دیگری از هنرمندان مدرسه تلویزیونی، گفت: اکر تبوانیم بچه ها که جامعه مخاطبین ما هستند متناسب با آن محتوا، ویدئو و درس برای آنها درنظر بگیرم آن روند آموزشی درست پیش می‌رود. اگر سر دانش‌آموز را سرگرم کنیم آن محتوا عمیق در ذهن دانش‌آموز می‌ماند.

وی افزود: کاری که در مدرسه تلویزیونی انجام می‌شود بچه‌ها سر کلاس‌اند و در واقعیت، بازی می‌کنند؛ این اتفاق برای کسانی می‌افتد که لیاقت فراگیری بهترین آموزش را دارند.
رئیس شبکه آموزش خاطرنشان کرد: سازمان صداوسیما در دوره تحولی‌اش به معنای واقعی کلمه، دغدغه‌اش عدالت است که یکی از جلوه‌های آن عدالت آموزشی است. امیدوارم هر روزی می‌گذرد هر کسی از آموزش محروم است اتفاقی بیفتد بهترین اتفاقات در این حوزه برای او بیفتد.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->